CRM rešenja

CRM rešenja

Customer Relationship Management (Upravljanje vezama sa klijentima (kupcima)) ili skraćeno CRM, je poslovno rešenje koje pomaže kompanijama da unaprede svoje prodajne, marketinške i servisne aktivnosti kroz automatizaciju poslovnih procesa u cilju smanjenja troškova i povećanja efikasnosti celokupne organizacije i povećanja zadovoljstva klijenata.

Microsoft Dynamics CRM (customer relationship management) je poslovno rešenje koje omogućava kompanijama da posluju pametnije, da prodaju efikasnije, kao i da vode brigu o klijentima (kako postojećim, tako i onim potencijalnim), ali i svemu što se tiče vezuje za njih. Omogućava  uvid u društvene aktivnosti, BI (business intelligence – poslovno izveštavanje) i povećava produktivnost, a sve to kroz jedinstveno svetsko aplikativno rešenje.

crm2

KLJUČNE PREDNOSTI

  • Microsoft Dynamics CRM - Jedinstveno Microsoft poslovno rešenje sa velikim brojem alata koji povećavaju efikasnost celokupne organizacije.
  • Prodaja i Marketing - Praćenje svih prodajnih i marketing aktivnosti. Kreiranje kampanja, segmentacija klijenata i neprestana briga o klijentima.
  • Pouzdan informacioni sistem - Informacioni sistem koji omogućuje veoma stabilnu i pouzdanu podršku poslovanju kompanije.

Kroz module za:

ovo alikativno rešenje automatizuje i umnogome olakšava podaju i sve aktivnosti vezane za prodaju, povećavajući produktivnost zaposlenih. CRM rešenje omogućava da pratite svoje korisnike, sve aktivnosti koje su se desile ili bi po planu trebalo da se dese, a sve u cilju poboljšanja odnosa sa korisnicima.

CRM rešenje nudimo u cloud ili on – premise varijanti, sve u zavisnosti od toga šta vam više odgovara. Ovaj alat dostupan je i na mobilnim i tablet uređajima. 

1998 - 2016 © COMING - Computer Engineering